Solig Lördag

Morgonen började med att Teddy och dom små barnen gjorde frukost det var skönt att ligga kvar i sängen till det var klart. Efter frukosten putsade Teddy fönsteret i köket och jag la in gardinen i tvättmaskinen . Efter att vi hade röjt i köket åkte vi till Tranemo för att handla lite. Jag fick en jätte fin blomma . När vi kom hem åt vi glass . Eftersom det har varit fint väder har barnen varit ute ganska mycke i dag. Till middag åt dom stuvade makaroner och korv. Daniella har haft en kompis här Timmy och Vincent har varit hos Robin och spelat dator. ulrik har varit hos kompisar i några dagar men kommer hem i morgon. Nu på kvällen har barnen tittat på tven och ätit godis. Nu när Teddy gick och la dom somnade han med. Har pratat med min goda väninaAnna son alltid gör mig på gott humör . Nu ska jag snart gå och sova med. I norgon ska vi göra något med barnen. och i morgon natt åker Daniella till Holand för att hälsa på Denise ochJaely .



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0