Sjukstuga

I dag fick Dilba, Vincent och Daniella vara hemma för att dom var hostiga, Jag gick med Disa, Debbie och Wilmer till dagis och skolbussen . Det går bra att gå dit men det är redan mörkt när går och det blir jobbigt att gå tillbaka själv . När jag kom hem så lyssnade jag på min bok. Efter tolv gick jag ör att hämta barnen . Teddy slutade klockan ett så vi åkte för att handla vi tog med oss Debbie och Wilmer. Vi åkte till Gekås när vi satt och åt så kom Desiree, Saga och Tindra som redan hade handlat klart. Wilmer ville ta hål i örat som storasyster hade lovat honom så sagt och gjort så gjorde han det var på lilasyster också ville det. När det var klart gick vi för att handla mat inne på Gekås. När vi var klara åkte vi hem till dom andra för att plocka upp allt vi hade handlat.barnen tittade på idol och åt lite godis. Jag lyssnade på min bok och sedan var det dags att krypa till sängs En bra och lugn dag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0