En riktigt mörk höst dag.

Det har varit några tuffa dagar, men dom har varit roliga. Helgen var rolig på lördagen var nästan alla barnen hemma och hälsade på. Vi åt korv med potatismos och surkål. Emmy hade gjort två jätte goda pajer den ena var med blåbär och ingefära och den andra var med päron och mandel på söndagen åkte Teddy och jag med dom fyra små till Borås för en heldag där. Vi var på Leos lekland sen var vi på parkour banan och det tyckte dom var jätte roligt. Sen åkte vi till en restaurang för att äta lite . Sen åkte vi för att köpa skor till dom. Måndagen och Tisdagen har jag haft elektriker här för att göra bostadsanpassning till mig.Så nu har jag fått jätte bra belysning både ute och inne. Onsdagen var jag och Daniella på syncentralen för att träna på datorn. Jag är jätte glad att hon ville följa med mig för då kan jag träna hemma med hennes hjälp. På kvällen var vi hos Teddys lillasyster för att fira svärmor som har fyllt år. Det var en trevlig kväll med god mat.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0