Höst!1

Idag är det en trist och grå dag. Har inte skrivit på ett tag har varit lite deppig . Teddy och jag har gjort en överklagan på skolskjutsen och ansökt om ledsagning. Höstlovet har varit bra . I Fredags åkt vi till Ekerö för att hälsa på faster Ulla och kusin Annika. Det var en mysig helg och Teddy tapetserade faster Ullas sovrum. På
lördagen hade vi lite fest med utklädda barn. Nu är barnen i skolan igen och Teddy jobbar.. På Fredag ska jag och Teddy åka till Fristad på uppföljnings kurs . Där jag får träffa mina goda vänner, det ska bli jätteroligt. Ska försöka att göra ett inlägg´här varje dag nu. Skriver mer senare i dag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0