Helgen.

Det var en helg med mycket roliga saker. Tindra, Saga och Desiree sov här från Torsdag till Fredag eftersom vi skule ha kört Daniella men hon mådde inte bra så hon vart kvar hemma. Ungdomarna städa mina lådor i köket vi åt  köttbullar och potatismos till lunch . Efter lunchen hade vi lite bröllopsplanering . Desiree och barnen åkte hem på eftermidagen och Diana åkte för att jobba. Teddy och jag åkte för att hämta Ulrik som hade jobbat sitt första dygn som personligassistent . Sen åkte Teddy jag, Dilba, Disa, Debbie och Wilmer till Påarpsgård där det var sommarfest med Teddys jobb med fisketävling och middag. Det var en jätte trevlig kväll. När vi kom hem var det dags för dom små att gå och lägga sig.
 
Lördag morgon började med att Teddy och jag fick frukost på sängen av Diana, Lily, Debbie. Sen åkte jag och Teddy för att handla Diana och Sebbe gjorde ugnspannkaka till lunch. Till middag skulle det göras köttfärslimpa  med rösti och svampsås till. Efter maten blev det tårta och maränger som Teddy hade gjort. Vi kollade på tven efter som vi hamnade i matkåma. Linnea kom och skulle sova här. Barnen kom i säng ganska sent men dom ville kolla på filmerna som Linnea hade filmat på  Desirees möhippa.
 
Söndagmorgon åkte jag och Teddy upp till farfar för att låna släpet som vi skulle ha crossarna på. För i dag var det dags att åka till crossbanan i Tranemo. Vi tog med barnens cross och Timmys och Teddys vi packade med korv och bröd och dricka. Desiree med familj och Jenny med familj mötte vi där så vi grillade korv och hade en jätte trevlig eftermiddag. Teddy gjorde en lite  avåkning så det blev lite blodsvitor  men det var ingen fara- När vi kom hem duschade vi barnen som var trötta  och la dom. Vi andra var också  trötta, Diana och Vincent hade varit i lägenheten . Teddy och jag kollade om vi kunde hitta några klänningar till oss när det är bröllop. Sen var det dags för oss att gå och lägga oss.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0