25 Juni

Hej!
I går var det en lugn dag. Tindra och Saga var här medans deras mamma och pappa jobbade. Till lunch gjorde Daniella potatis muffins och till det vart det fisk. Disa följde med storasyster Desiree för att sova där. Till middag blev det köttfärsås och pasta. Teddy och jag åkte för att hämta Ulrik som hade varit och jobbat, köpte penslar till Diana som fick sina nycklar till lägenheten så att hon kan börja att måla där. Sen åkte Teddy, Dilba, Wilmer, Debbie och jag för att se när Timmy spelade fotbolls match dom vann med 4-1. När vi kom hem var det dags att gå och lägga sig. När barnen hade somnat la jag mig med för att lyssna på min bok.
 
Idag var det uppstigning  tidigt eftersom jag skulle till syncentralen och taxin kom klockan halv åtta. Idag hade jag tid hos Henrik som lär mig allt om datorn och iphone. Det är alltid lika roligt att åka dit. När jag kom hem hade Diana och barnen gjort lunch det vart pasta och köttfärsås  Dilba hade gjort en kladdkaka  som vi åt med glass . Jag diskade och gjorde iordning efter maten. Sebbe  kom och Daniella och jag åkte med honom till Gekås där vi skulle handla lite. Teddy kom efter jobbet för att sebbes bil inte va som den skulle . Jag handlade lite mat och kläder till barnen och mig. Sen  gick vi till thaien och åt mat. Sebbe och  Daniella åkte hem och jag och Teddy åkte för att se när Jimmy körde cross. Efter det åkte vi till Desiree för att hämta hem Disa. När vi kom hem var det dags att lägga barnen. Nu ska jag också gå och sova. Teddy har lånat en ny ljudbok till mig så kvällen är räddad eftersom att jag inte kan se på tven .  
 
Bild från inredningsbutik i Ullared.
 
Bild från samma inredningsbutik.
Jag och min vackra dotter shoppandes på Gekås.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0