JOBB OCH SKOLDAG!

Måndag 13/5. Uppstigning klockan 5! Den här morgonen var Daniella värst - hon gick upp kvart i fem för att ta en långpromenad innan skolan. När jag kom ner fixade jag kaffe, havregrynsgröt och gjorde i ordning frukost. Teddy och Timmy åkte till sina jobb. Daniella, Vincent, Dilba, Wilmer och Disa gick fram till skolbussen och Désirée kom med Sessorna.
 
Idag har det varit en blåsig, kall och regnig dag. Har ägnat dagen åt att göra sånt som man måste. Tvätta, städa och plocka.... Farmor var här en sväng för att kolla på Débbies sår som hon har på foten och hon gav oss även en bra salva som vi ska smörja på såret så vi hoppas det läker snart!
 
När Trion kom från skolan var dem ute en stund men sedan kom dem in och har för det mesta spelat kort och tittat på tv idag. Till middag gjorde jag ugnsfalukorv med massa wokgrönsaker, tomat och lök. Till det serverades det pasta.
 
Désirée åkte hem efter middagen och jag röjde undan. Imorgon åker Teddy till Skåne för att jobba och kommer nog inte hem fören torsdag kväll. Daniella åker till Robin efter skolan imorgon för att ha tjejerna en stund på kvällen och ska sedan sova där.
 
Nu på kvällen har jag och Teddy varit i Tranemo på Willy:s för att handla. Nu är det dags att krypa ner i sängen och få några välbehövliga timmar sömn. Sov så gott! Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0