LIVET ÄR UNDERBART!

Hej vänner! Hoppas allt är bra med er?:)
 
Igår, 25/6, tog vi det lugnt hela dagen. Sessorna kom och barnen lekte hela dagen lång. Denna h*elvetes pollenallergin tog nästan kål på mig igår! Daniellas bästa vän Sara hade ju sovit över från måndagen och dem vaknade runt elva. Teddy, Timmy och Ulrik jobbade.
 
Sara blev sedan hämtad av Birger och Carola. När Désirée kom så tog hon med sig Sessorna, Disa och Daniella som skulle sova hos henne. Vi andra tog det bara lugnt och lade oss i tid.
 
 
Jag i min nya frisyr. Klippt och färgat! Nästa projekt blir: Blonda slingor!! :)
 
 
Inbjudan till Robin och Emmys bröllop i augusti <3
 
Daniellas vän Sara ställde sig och diskade efter lunch igår. Hur underbar är hon inte?:)
 
 
<3 <3 <3
 

Idag, 26/6, var Daniella hemma hos Désirée och hade Sessorna och Disa medan Desse jobbade. Jag väckte grabbarna som åkte och jobbade. Det har varit full rulle här idag med bus och så. När Désirée kom så var Vincent snäll och passade barnen medan jag, Desse och Daniella åkte till Per och Lotta för att gratulera dem till deras otroligt söta dotter Annie.
 
När vi kom hem så åt vi och farmor och farfar var här en sväng. Sedan åkte Desse och Sessorna hem. Daniella lade Débbie och jag och Teddy åkte till Anna och Magnus i Borås. Kram på er!
 
 
Den fina "blöjtårtan" Daniella och Désirée gjorde till Lotta, Per och Annie.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0