Onsdag 23/1 - Nu är vi tillbaka på banan igen!

Hej, har inte kunnat skriva på bloggen eftersom datorn gick sönder. Idag var det uppstigning klockan fem igen. Ulrik gick med Trion till bussen och Vincent och Daniella gick samtidigt. Débbie och jag fixade och donade. Bäddade sängar och fixade med tvätten.
 
Ulrik slipade på trappan igen som han började med i början av veckan. Vincents rum är spacklat och slipat och tapetbordet är på plats så nu är det bara tapeterna som ska på plats. Till lunch åt vi köttfärssås och pasta som var kvar sedan igår.
 
Débbie,Ulrik och jag gick och hämtade Trion och det var en underbar dag med sol som sken och bara 3 minus. Till middag serverades det ris, currysås, stekta champinjoner och kokt kyckling. Det var uppskattat! Timmy, Ulrik, Daniella och Vincent stack på innebandy. Jag och Teddy duschade dem små och gick och lade dem.
 
Nu har vi suttit en stund och tittat på tv.
 
Ï lördags åkte Trion med Kicki till Trädet. Söndag åkte Daniella och Trion och tittade på bio - Sune i Grekland. Jag, Teddy, Ulrik, Simon och Débbie åkte till Anna och Magnus och firade Erik som fyllde 22.
 
Ska försöka ta lite bilder nu i veckan, har som sagt inte haft någon dator tills nu. Sov så gott! Kram
jessica
2013-01-23 @ 20:35:42

Härliga familjen! :) Ni är toppen!

Svar: Tack tack! När kommer du och Willhelm och hälsar på igen? :)
Ulrika Zeybrandt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0