Teddys dag!

Uppstigning klockan fem och denna morgon går till historia! Morgonen började med att vi sjöng för födelsedagsbarnet. Mannen åkte till jobbet, Désirée kom med Sessorna och Timmy gick ut till sin bil för att åka till jobbet. Men då kom det stora problemet - bilen startade inte!
 
Sen kom dem på att dem skulle bogsera igång den men Desses dragkrok låg hemma i garaget så det gick inte. Jag ringde till Teddy som inte hade åkt från fabriken ännu så Desse och Timmy åkte dit och hämtade vår bil.
 
När dem kom hem och Désirée skulle köra Trion till skolbussen så gick det inte att stänga hennes motorhuv så vi skickade in barnen i vår bil så hon körde dem i den medan Timmy försökte fixa motorhuvsproblemet. Efter mycket om och men kom alla iväg och jag började plocka undan efter frukost och bädda, tvätta och greja.
 
Till lunch gjorde vi hönekakspizza. Ulrik gick fram och hämtade Trion när dem slutade. Jag tittade på skidor och barnen var ute och lekte när dem väl kom hem. Till middag bestämde vi oss för att göra köttfärssås och spagetti men till vår stora glädje dök Farmor och Farfar upp med en födelsedagspresent till sin käre son som bestod av en stor smörgåstårta. Så detta fick middagen bestå av.
 
Daniella och Dilba gick på pingis och Timmy gick på boxträning med fotbollslaget. Teddy och jag åkte och handlade och när vi kom hem tog vi glass och maränger. Nu sover alla små barn och vi ska snart sova. kram
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0