Sjukstuga!

Igår, onsdag, var det i vanlig ordning uppstigning klockan fem. Sessorna kom. Vincent fick gå till skolan fast han egentligen inte var pigg, men han var tvungen att åka och göra dem nationella proven. Daniella fick vara hemma från praktiken och Débbie är fortfarande febrig och hostig. Simon ligger nerbäddad i soffan i Lidköping och hostar och har feber. 
 
Désirée körde Trion till skolbussen som skulle ha bad i skolan. Även Disa skulle åka med badbussen till Svenljunga med de äldre barnen. Daniella sminkade Sessorna och Débbie och mig. Till lunch gjorde vi poffpizza som vi kallar det här i familjen Zeybrandt. Det är en slags pizzadeg man köper i affären och när man öppnar den så "poffar" det.   
 
Tog det ganska lugnt på dagen och Ulrik gick och hämtade Trion från skolbussen. Till middag gjorde vi två stekar,potatis,sås och rivna morötter. När Désirée kom gjorde vi semmeldeg med hjälp av barnen och det blev semmelbullar till något bra tillfälle!
 
Efter middagen tog Désirée Sessorna och åkte hem. Timmy och Ulrik åkte på innebandy. Jag och Daniella lade dem små. Teddy var och handlade. Vincent tog det lugnt efter en krävande dag med nationella prov, men det hade gått jätte bra! Har skulle ha prov hela denna vecka så det är bara att kämpa på! 
 
Tittade på fotbollen mellan Argentina-Sverige. Jag gick och lade mig efter första halvlek för Dilba och Disa vaknade. 
 
Tvättade fönstren igår!
 
 
 
 
 
 
 
 
jessica
2013-02-08 @ 23:30:12
URL: http://jwaallin.blogg.se

Krya på er härliga familjen! <3

Svar: Tack tack det kan behövas! Kram <3 Behöver få styrka någonstans ifrån ;)
Ulrika Zeybrandt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0