Pannkakor i massor!

Hej hej mina underbara vänner.
 
Teddy gick upp halv fem för att börja jobba fem, idag skulle han jobba i Västervik. Timmy gick också upp och åkte till jobbet och vi andra tog det lugnt på morgonen. Idag har vi bara tagit det lugnt. Trion har varit ute en del och lekt i snön. Débbie har inte haft någon feber men är gnällig och hostig fortfarande.
 
Till lunch åt vi rester sen den underbart goda middag som min man gjorde igår. Jag tittade på störtloppet på tv:en och tog det lugnt. Föreberedde pannkakssmet på 3 liter mjölk. Startade stekningen 15:00 och var färdig 17:00. Hehe, det var en uppskattad middag men den tog sin lilla tid.
 
Débbie var med och öppnade och stängde locket till ugnsformen där pannkakorna låg. Efter maten röjde jag upp i köket och Daniella badade Débbie som hon tycker så mycket om, sedan fixade hon i ordning henne med pyamas och borstning av tänder. Timmy, Ulrik och Daniella åkte till idrottshallen och tränade.
 
Tittade på Farmen och gick sedan och lade Dilba och Wilmer, Disa hade redan somnat i soffan och hon är jätte snorig och hostig. Ha en bra kväll kram
 
 
Söt Wilmer.
 
Daniella redo för träning.
 
Min fina bödbox som älsklingen köpte till mig igår :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0