Fettisdagen.

Morgonen började med att Teddy klev in klockan fyra på morgonen efter att ha jobbat 23 timmar. Det var lite strul på jobbet och lång bilresa dit och hem. Teddy tog sovmorgon och vi andra gick upp klockan sju. Efter frukosten fick Daniella hjälp av dem fyra små för att göra muffins till cupcakesen som vi åt under dagen istället för semlor eftersom vi åt semlor häromdagen.
 
Efter Teddy hade ätit frukost så åkte jag och han ner till Désirée med familj för att hämta Disa och Débbies skridskor som dem hade lånat. Vi passade även på att handla lite grejer till cupcakesen. Hemma hos Sessorna är det rena rama sjukstugan så vi köpte med en bukett tulpaner till Désirée för lite uppiggning.
 
När vi kom hem packade vi upp det vi hade handlat och Daniellas kompis var på ingång för att hjälpa till att garnera cupcakesen. Efter dem hade fikat cupcakesen så gick dem ner i hästhagen utanför huset där det finns en pöl som frusit till is. Där åkte dem skridskor länge och väl. 
 
Débbie gick hem först. Dem andra åkte en bra stund och kom upp och ville ha varm choklad och grädde. *Kolla bilden på min varma choklad som Isabella och Daniella busade lite med. hihi
 
Sedan var det dags för att laga middag och det vart stekt korv och potatismos. Sedan diggade barnen lite till Mange Makers, dem tycker att dem videosarna på youtube är riktigt roliga.
 
Dilba, Timmy, Daniella, Isabella och Disa gick till idrottshallen för det var pingisturnering. Både Timmy, Daniella och Dilba spelade och Isabella och Disa var publik. Wilmer, Vincent och Ulrik var hemma med Débbie. Jag och Teddy åkte till Willy:s i Gislaved för att storhandla. 
 
När vi kom hem tittades det på Farmen och sedan var det läggdags för Trion, Débbie sov redan. Teddy och Ulrik åkte fram till AJAB och grejade med inredningen i hans nya bil. Sedan vart det kvällsmat och jag och älsklingen tittade på IKEA-kök på datorn. Sedan var det även läggdags för oss.
 
P.S natten mellan måndag och tisdag fick kusin Annika nio SÅ SÖTA hundvalpar som vi ser fram emot att åka upp och hälsa på. 
 
Débbie bakar. 
 
Duktig tjej!
 
Hihi
 
 
Muffinsarna!
 
Fina Wilmer.
 
 
Garnering av cupcakes.
 
Mums!
 
Jag i min mysiga tröja.
 
Cupcakes!!
 
Bus Bella!
 
Skridskor!!
 
 
 
Dilba, Wilmer, Débbie och Disa.
 
Busungar!
 
Wilmer.
 
Isabella och Disa.
 
Débbie kunde hon också!
 
***** Isabella och Daniella busade med min varma choklad ;)
 
Mums. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0