MORGONVISIT PÅ GEKÅS!

Efter frukosten åkte Teddy, jag, Daniella, Isabella, Wilmer och Débbie till Gekås. Där handlade vi lite mat, ringklockor till barnens cyklar, snygga plastmuggar och tillbringare. Daniella handlade hantelset och två kettlebells med olika vikter.
 
Sedan åkte vi hem och Isabella, Daniella, Dilba, Wilmer, Disa och Débbie till loppisen för att gå tipspromenad och äta våfflor med sylt och grädde. Barnen handlade varsin fin leksak. Teddy och jag åkte till Östra Frölunda för att se när SImon och Timmy spelade träningsmatch mot Svenljunga i fotbollen. Simon gjorde ett mål!! Vinst med 2-1 :)
 
När vi kom hem gjorde vi middag. Det vart fläskfilé, pommes frites, sallad, bearnaisesås och vanlig hemmagjord sås. Barnen gick ut en stund i det fina vädret och sedan var det dags för dusch. Simon åkte tillbaka till Lidköping och ska vara sex veckor i Lysekil och jobba. Nyss färgade Daniella mitt hår. Nu laddar vi för en ny vecka där vi hoppas att alla är friska.
 
Sov gott och kram.
 
Tillbringaren.
 
Glasen i 4 olika färger.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0