Söndag-Måndag

Söndag.  Tog det lugnt. Jag och Teddy var och handlade lite. Timmy åkte till Jimmi och Desse för att umgås med Jimmi medan Daniella och Désirée var på MilitaryFitness. Duschade barnen och plockade fram kläder till dem tills måndagen. Hade lite söndagsmys med dem stora barnen och Teddy åkte och köpte pizza. Mums och mysigt! Jag gick och lade mig ganska tidigt och Teddy gick och lade sig efter Beck slutade. Ulrik sov hos Johanna.
 
Måndag. Gick fram med barnen till skolan. Gick sedan hem en stund och tillbaka in till byn för att gå på Babycafé. Sessorna var här. Gick hem och hämtade sedan barnen. Ellinor och tjejerna kom och barnen lekte och vi satt ute eftersom det för en gångs skull var uppehåll. Daniella och Disa cyklade runt Moga på kvällen. Disa var jätte duktig, orkade upp för alla branta backarna!! 
 
Älskling och Teddy tog en sväng till Sexdrega. Kollade på X-factor och myste i soffan. KRAM
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0