Mys helg!

Hej! Igår, lördag 29/9, vaknade vi och åt frukost. Teddy åkte till Danmark med sitt jobb. Jag och Daniella spenderade halva dagen i tvättstugan och sorterade vinterkläder, vinterskor, sorterade tvätten, städade, dammade och torkade. Hej dundran vad det blev fint och i ordning sedan! Hoppas det hålls så fint väldigt länge nu ;) Daniella gick ut och sprang och Dilba och Disa cyklade med. Dem lekte på skolan medan Daniella gjorde olika övningar.
 
Simon var på Gekås med Anja, Nico, Vincent och Maria. Han kom hem och hade köpt med sig hamburgebröd och biffar som vi åt. MUMS! Tack för det. Timmy kom hem från Borås och hade haft en rolig kväll/natt ute med vännerna i fredags. Barnen fick godis och tittade på film. Dem lade sig för att sova och sov i Daniellas rum, det tyckte dem var mysigt. Teddy kom hem från Danmark och gick och lade sig för han var trött.. Jag och Daniella tittade på Körslaget. Gick sedan och lade mig.
 
Idag har vi varit hos Désirée med familj. Jag, Teddy, Wilmer och Disa var på Gekås och köpte kläder till dem. Daniella, Dilba och Débbie var kvar hos Desse och lekte ute i regnet. Vi åkte sedan dit och fikade och tog bilen hemåt. Simon och Timmy var också där men åkte till Svenljunga för Simon skulle fylla i någon av tatueringarna. Vi tog det lugnt på kvällen. KRAM
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0