Gårdagen, Måndag 27/2 2012.

hejhej igår var det återigen måndag. jag väckte barnen, gjorde frukost skickade iväg barnen till skola/dagis/jobb. desse kom med tjejerna för hon skulle jobba.
kvar här hemma var jag, teddy och débbie, tindra och saga. ellinor kom och hämtade mig och och tjejerna och vi åkte till kyrkans barntimmar. där fick vi en stor härlig frukostbuffé, sjöng, gjorde lekar m.m

sedan åkte vi hem och wilmer och dilba kom hem från skolan. vi busade och jag städade och plockade lite.
teddy åkte till svenljunga för att gå med daniella till vårdcentralen. hon opereade ju sin tå för nageltrång i januari. men nu har det kommit tillbaka och det är värre än det var innan hon opererade den. hon fick penecillin i 10 dagar och remiss till sjukhuset. de handlade lite och kom sedan hem.

vi gjorde middag. pommes frites, panerad fläskfilé, bearnaisesås och kokt broccoli. mumsigt värre!
barnen gick ut med daniella och lekte. jag plockade undan efter maten. teddy började fixa i ordning i dilba och disas rum. désirée åkte hem med tindra och saga. barnen kollade bolibompa sedan satte dom sig och lekte skola och övade på allt från siffror och bokstäver till former och färger. dom älskar att leka skola!

vi lade barnen och satte oss i soffläge för att kolla familjen annorlunda. sedan blev det sovdags! vi hörs senare kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0