sammanfattning av 4 dagar..

hejhej! livet rullar på och det är full rulle hela tiden.
hade besök hela dagen i onsdags av Ellinor och barnen. Teddy, Timmy, Daniella och Désirée hade box i torsdags kväll. några av barnen blev matförgiftade i torsdags natt. i fredags var jag och teddy och storhandlade och köpte golv till barnens rum. Teddy, Vincent, Ulrik, Timmy, Simon och Jimmi körde gokart i fredags kväll.

vi kollade på Anton Hysen i Let's dance ;) han är så duktig!!
Débbie har blivit dålig av mässling/påssjukan/rödahund vaccinet. feber och rödprickig. stackars liten :(
Daniella klippte Débbie igår. det var verkligen behövligt! fin tjej.

Idag har vi plockat och röjjt. det har varit fint väder så barnen har varit ute hela dagen. rensat i rabatten, gått ut och gått, spelat brändboll och hoppat kråka är bara lite av vad barnen har hittat på idag! jag skulle ha gått och sovit middag eftersom jag inte har sovit på 2 nätter. men det blev inte av!

hade fukostgäster hemma. Timmy och Simon kom och förgyllde morgonen :) senare vart det även besök av middagsgäster! Désirée, Jimmi, Tindra och Saga kom hit och åt och umgicks. Teddy och Jimmi har börjat lägga golvet i tjejernas rum. Åh så spännande! Dèsirée sminkade och fixade mitt hår. väldigt skönt och uppskattat! tack fina du :)

nu har jag ett väldigt viktigt mail att skriva :) kram kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0