Tisdag, full rulle !

hejhej, idag har det varit full rulle här hemma !!
vaknade halv sex och väckte teddy och alla barnen. teddy och timmy och simon åkte till sina jobb och de andra åt frukost, fixade sig och åkte iväg till skolan. disa var ledig idag som varje tisdag. sessorna kom när de stora barnen gått till skolan. jag och débbie, disa, saga och tindra har haft en mysig dag idag när de andra barnen varit på skolan. men det har varit  full rulle ! dom har inte suttit still en sekund någon av barnen ;)

plockade i disken, tvättade, plockade och så!!

till middag serverades broccolisoppa som sonen vincent lagade för det hade han minsann lagat på hemkunskapen i skolan! och den blev jättegod :)

nu ska barnen snart sova, och jag ska sätta mig i soffan och slappa ..
















<3 <3

Kommentera tack !
jessica
2011-10-01 @ 21:50:58

härliga höst bilder :)

Maritta
2011-10-08 @ 10:49:08

Hehe kollar du febern på Teddy här eller..<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0