Igen vanlig dag idag🎊🎁

I onsdags och igĂ„r sĂ„ har jag jobbat eftermiddag sĂ„ jag har inte hunnit skriva pĂ„ bloggen sĂ„ mycket. 

I onsdags kvĂ€ll hade Dilba och Wilmer trĂ€ning och jag satt hemma och kollade pĂ„ farmen med Disa och Debbie. NĂ€r Dilba och Wilmer kom hem sĂ„ Ă„t vi kvĂ€llsmat och sen gick dom och la sig. 

IgĂ„r sĂ„ jobbade jag ocksĂ„ sent men nĂ€r jag kom hem sĂ„ hade Timmy och Emmie kommit och Teddy hade kommit hem. Jag gick hem med Dilba och Vincent. NĂ€r vi hade Ă€tit sĂ„ kom Teddy med lite presenter en rosbukett och en fin tĂ„rta. Sedan kom Ulrik och Lisen med pizza till Vincent och tvĂ„ tĂ„rtor och en fin tulpan bukett. För igĂ„r sĂ„ hade jag och Teddy 32 Ă„rig förlovningsdag. 

NĂ€r vi hade Ă€tit fika sĂ„ kom Daniella och Hannes och Ă„t lite matlĂ„dor som dom hade med sig. Sen var det fullt hus till klockan var 21:00 nĂ€r alla hade Ă„kt och barnen hade gĂ„tt och lagt sig sĂ„ slog jag och Teddy ner röven i soffan. 

Idag Ă€r det ingen vanlig dag för idag Ă€r det vĂ„r Stora och LĂ„nga son Ulriks födelsedag och han blir idag 24 Ă„rđŸŸđŸŽŠđŸŽ  Hoppas du har en underbar födelsedag med Lisen idag i Falkenberg grattis vĂ„r STORA son❀
(null)



(null)

(null)

(null)







Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och Àven mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0