En väldigt seg lördag

Idag klockan 02:00 bestämde jag mig för att se hockymatchen Sverige-Canada. Jag gick och la mig 04:30 och 04:45 ringer Teddys klockan för han skulle upp till Stockholm tidigt. 
 
Det har varit en seg dag idag. Simon och Martina kom och lagade sen lunch åt oss. Det var så himla gott hemmagjorda biffar potatismos sås och sallad. Daniella och Hannes var också här och åt lunch. Sedan började dom att renovera i andra huset.  
 
När dom var klara gick dom in och vilade och sedan gjorde Daniella morotskaka och jag låg och sov en stund tills fikat var klart. Sen gick Daniella,Hannes,Dilba,Disa och Debbie ut igen och röjde lite. När dom kom in igen så var dom hungriga och då gjorde Daniella ungspannkaka. 
 
 
När ungspannkakan var uppäten så gick Daniella och Hannes hem till sig och vi kollade på gladiatorerna och nu sitter jag här och väntar på att Teddy kommer hem och dom andra är uppe på sina rum. Hoppas ni har en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon god natt😊
 
(null) (null)
 
(null)
 
 
(null)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0