En riktigt härlig dag

 
 
God kväll allihopa, Idag har vi inte gjort så mycket jag och Teddy gick upp vid halv elva och åt frukost. Sedan bestämde vi oss för att åka och köpa lite grejer som vi behövde när vi skulle fortsätta renovera. Innan vi åkte så vaknade Dilba,Disa och debbie och gick ner och åt frukost. Vi åkte till Gislaved och handlade och när vi var iväg så ställde Dilba in disken och plockade bort frukosten/ Lunchen. 
 
 
När jag och Teddy kom hem så åt vi lite fika och drack kaffe. Sedan bytte vi om till jobba kläder och började renover i huset. Sedan kom Hannes men inte Daniella för hon hade blivit sjuk under natten. När vi renoverat i två och en halv timma åkte jag, Teddy, Lisen och Ulrik till borås för att hämta två stycken släp. För imorgon ska dom och hämta ett nytt kök som vi köpt.
 
 
När vi kommit hem så hade Dilba,Disa och Debbie gjort hemma gjord pizza som var jätte god. När vi ätit klar så gjorde Ulrik kaffe och Teddy skärde upp fikat som var en vaniljbulle. Nu sitter jag och Teddy vid Tvn och kollar på hockymatchen Ulrik och Lisen åkte för en stund sedan för dom skulle med till stockholm och hämta köket imorgon. Ha en fortsatt bra kväll god natt.
 
 
 
Här kommer lite bilder från nyårsafton. 
 
Till förrätt blev det en god räk cheescake som Dilba gjodre.
 
Till efterrätt blev det maräng med limecurd som man blandat med vispgrädde. På toppen så var det jordgubbar.
 
 
Detta var våran nyårsduckning som Teddy och Dilba gjorde.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0