Tillbaka igen

 
 Hej på er det var ett tag sen jag skrev men jag ska försöka blogg så mycket jag kan. Jag och min familj mår bra och jag har fått en ledarhund som heter Thara och hon är fem år gammal. Jag har också börjat jobba jag jobbar på vårat dagis som var skolan innan dom la ner den. Det går bra att jobba där för att jag får mycket hjälp. Nu är det sommarlov för Dilba,Wilmer och Disa. Debbie ska gå ett tag till på dagiset men efter sommarlovet ska hon börja i Östra Frölundas skola på förskolan. I torsdags kom min kusin Annika och hennes barn och man för att hälsa på hos oss. Idag är det den 12/6 och idag åkte Annika och hem till Knivsta och när dom hade åkte så åkte jag och Teddy å lämnade Disa och Debbie hos Desiree. Sen åkte vi till Tranemo och hämtade Vincent och Ulrik för dom
hade jobbat och vi körde hem dom. När vi kom hem så blev vi sugen på Pizza så jag och Teddy åkte och köpte det. Nu sak jag inte göra så  mycket så jag slutar skriva här Hej då.
 
 
 
Imorgon är det ledarhundens dag(:
 
 
 
Anonym
2016-09-16 @ 09:21:50

Nyfiken på din ledarhund, tror jag varit hennes fodervärd när hon var valp.

Svar: Jaha! Vad roligt Thara är helt underbar
Ulrika Zeybrandt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0