Tidig morgon.

Idag var det Timmy som skulle gå upp klockan tre för att åka på kurs till Södertälje i tre dagar. Jag gick upp som vanligt klockan fem. Det var en seg morgon, när frukosten var klar var det bara att försöka att få upp barnen. Debbie skulle ha bal på förskolan i dag så Disa gjorde henne fin i håret. Ulrik fick gå med dom små till bussen och dagis. För i dag skulle jag till syncentralen. Där jag skulle träffa Eva och sedan Ulf för punktskrift . Det är jätte roligt men svårt.Väl hemma efter lite åkande här och där . Så var jag hemma , när jag gick in hade Ulrik kompisar här hemma och det var trevligt. Så jag satte dom i arbete med att ta ut det stora bordet i vardagsrummet och ta bort det dåliga klick golvet. Tack för den hjälpen. Gick för att hämta hem barnen. Väl hemma fixade jag stuvade makaroner och köttbullar med rivnamoröter. Efter middagen kom Monika för att klippa dom fyrasmå. Dniella åkte för att träna och Ulrik åkte med sina vänner hem till dom. Har nu på kvällen lagt dom små och hängt lite tvätt som vanligt den där tvätten tar aldrig slut. Har tven på för att lysna på fotbollen. Ska snart gå och sova.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0