Helgen.

Nu har det varit helg igen. I Fredas var Monika kom för att klippa av mig det slitna håret. När Teddy kom hem åkte vi för att handla. Efter middagen åkte Teddy och Timmy för att fixa med våran bil. Det var en ganska lugn Fredag med tv och godis På Lördagen var det dags för Tindras kalas . Det bjöds på korv, potatismos, surkål och pitabröd. Till efterätt var det marängsviss. När vi kom hem åkte Teddy fram till lägenheterna för att lägga in golv i en av lägenheterna. Vi andra tog det lugnt, Daniella åkte till Linnea där dom skulle ha film kväll och sova där. Teddy åkte för att köpa kinamat som vi åt när det var match på tven. Tillbarnens förtjusning var det med friterade bananer till efterätt. I Söndags åkte Teddy, Wilmer, Disa, Debbie och jag till Gekås för att storhandla eftersom Teddy ka va borta hela veckan. Åkte förbi Desiree för att hon skulle klippa sin pappa, När vi kom hem gjorde vi mat och sen åkte Teddy fram till Simons lägenheten för att spackla hans kök. Barnen möblerade om i sitt rum och sedan var det dags att göra sig i ordning för kvällen, Teddy och jag gick och la oss tidigt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0