Besök

I dag var det uppstigning för Teddy klockan fyra för att åka till Malmö där han ska vara till Torsdag. Jag gick upp klockan fem. Då fixade jag frukost. Daniella gick med dom små barnen till skolbussen och Debbie till förskolan. Jag fixade till hemma eftersom jag skulle få besök från Svenljunga kommun av två stycken en lss och en sol handläggare. Som skulle göra en bedömning på min ansökan om ledsagning. Verkar inte som att det var någon lätt sak. Han viste inte vad syntolkning var. Dom var här en stund. När dom hade åkt så gjorde Daniella lunch . Sen gick hon för att plugga till körkortet och jag gick upp för att lysna på min bok. Senare på eftermiddagen tog jag en promenad till församlingshemet för att hämta barnen som hade varit på kompisgruppen. Det är ganska konstigt hur folk betersig när jag var ute och gick så möte jag någon men den säger inte något fast jag kommer gående med min vita käpp . När vi kom hem hade Daniella redan börjat med middagen,som bar gratenerad kasseler med potatis . Röjde efter middagen och så kom Hanes för att hämta Dilba som skulle träna gymnastik i Tranemo . hAR HÄNGT TVÄTT OCH PLOCKAT UPP EFTER DAGEN FICK DOM ANDRA I SÄNG . nU SKA JAG GÅ OCH LÄGGA MIG MED FÖR ATT JAG SKA ORKA UPP I MORGON,



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0