onsdag + julpyssel :)

hejhej mina kära läsare! igår hann vi inte skriva för vi hade fullt upp ;)
igår hade jag sessorna här ett tag för desse jobbade en stund på morgonen! sedan åkte dom hem och jag débbie och disa var hemma själva.. vi plockade lite och tvättade och busade! sedan hämtade vi wilmer från skolan. daniella, vincent och dilba kom hem med den tidiga bussen för daniella och vincent slutade tidigt och dilba hade haft bad. när de kom hem så lagade vi middag, köttfärssås och spagetti och sallad och alla barn hjälpte till! gott blev det :) sedan kom teddy och timmy hem. och teddy och vincent åkte till gekås och dilba gick med dilba till pingis. timmy och ulrik åkte också och handlade. sedan kom alla hem och vi lade dom små och sedan blev det mys framför tv:en :)

idag kom sessorna tidigt. barnen åkte till skolan förutom ulrik för han mådde inte så bra. grabbarna åkte till sina arbeten! vincent kommer hem sent idag för efter skolan har dom den årliga dansdagen på mogaskolan! så igår på gekås köpte han chinos och skjorta som han ska ha ikväll. jättesnyggt! ska se om jag kan ta en bild på honom ;) det blåste och regnade som bara den imorse när vi vaknade.. ush då!

idag blir det nog mest pyssel och julpyntning och städning och tvättning! så mysigt det blir när julpyntet kommer upp :)


SÅHÄR SÅG DET UT I MÅNDAGS NÄR VI VAR HOS DÉSIRÉE EFTERSOM VI HADE STRÖMAVBROTT:


söta disa!


coolingen ulrik¨


sötnos dilba!!


jag och débbie! :)


wilmer och barnbarnet saga :)


daniella, wilmer och ulrik!


barnbarnet tindra !

kommentera för det tycker jag är kul :) kram kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0