25/1

Gokväll alla läsare !
Idag var jag uppe och väckte Simon klockan fem, och eftersom Daniella och Ulrik skulle på friluftsdag och Vincent inte började förens tio i 8 och det inte var något dagis så gick vi inte upp förens kvart i sju..
Sen körde Teddy Daniella och Ulrik till Påaro till klockan nio !
Sen har teddy satt upp hyllorna i köket, sen gjorde jag makaronipudding.
Också åkte teddy och hämtade barnen, och sen åkte han och jobbade.
Barnen gjorde middag idag, ungsfalukorv och pasta.
Sen var de ute med trion och åkte pulka.
Då passade jag på att ställa in i disken och allt det där.
Nu har jag kollat på Annorlunda familj, och väntar bara på att älsklingen ska komma hem från jobbet !
Kramar



Daniella var glad på friluftsdagen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0