26 Juni

Morgonen började med att Teddy kom upp i tid men jag somnade om och vaknade inte fören klockan nästan var sju.Min taxi kom klockan halv åtta så det var bara att sätta lite fart. I dag var det ett besök med Kristina som är min synpedagog . Vi åkte till icamaxi för att käpp träna. När jag var klar kom Tindra och Desiree och hämtade mig.Vi åkte och åt lunch sen gick vi affärer var inne på nelly  och köpte en klänning till Daniella. Vi hämtade Saga hos kusin Ebba  innan vi åkte hemma till oss. När vi kom hem var Ellinor här med barnen och hälsade på. Diana hade åkt till jobbet. Desiree åkte till frisören för att fixa till håret. När  Teddy kom hem åt barnen korv och bröd.Tindra, Saga och Desiree ska sova här i natt för att Desiree och jag ska köra Daniella till Ronneby F17 Flygflottilj där hon ska vara i två veckor.Nu på kvällen har det åskat och det är mörkt ute.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0