HÖSTIG DAG!

Idag har det varit en regnig och höstlik dag igen. Trion tog följe med Daniella och Ulrik till skolan. Vi väntar fortfarande på beslut om eventuell skolskjuts för Trion under höst och vinterperioden eftersom det är mörkt och grått och det är svårt för mig att se och orientera mig.
 
Débbie har  varit på dagis och jag blev bjuden på lunch idag hemma hos Ellinor. Ugnslax med kokta grönsaker och kall sås - mums! Kicki var snäll och körde hem Disa, Wilmer, Débbie och mig efter skola och dagis eftersom det regnat så.
 
Väl hemma skalade vi potatis, gjorde helgskinka och sallad. Jag har städat och tvättat och försökt hållt Débbie vaken eftersom Débbie är en trött tjej idag. Dilba och Timmy är i idrottshallen på pingisträning. Nu är det bara att ta det lite lugnt och sedan läggdags för barnen. Teddy kommer hem för han har sovit borta eftersom han jobbat i Stockholm.
 
 
 
Barnen har spa för mig :)
Söta Débbie i sin Trassel-klänning!
 
 
 
 
 
Mli
2013-11-17 @ 09:05:21
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Wow, 13 barn de skulle jag aldrig fixa :). De är bra jobbat. Lite kul att ni har ett barn som är lika gammal som mig och ett som är lika gammal som min dotter :).

Svar: Det kräver bara lite mer planering och större kastruller hehe :)Oj det var roligt att höra! Kram
Ulrika Zeybrandt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0