Lugn dag.

Igår, onsdag 13 februari, var det en lugn dag. Timmy och Teddy jobbade och vi andra har tagit det lugnt. Débbie är i någon trotsålder och gnällig och en bestämd liten dam. Gjorde fläskfilégryta och ris till lunch. Teddy som var på fabriken och jobbade kom hem till lunch också. 
 
Daniella tog med sig dem fyra små på eftermiddagen och gick fram en stund till skolgården och lekte. Sedan gick Daniella med Débbie i vagnen och träffade Isabella en stund. Det vart pasta och köttbullar till middag. Teddy och jag åkte iväg en sväng för att byta två tapetrullar som var kvar från Vincents rum, så vi bytte dem till två nya till Timmys rum. Har inte bestämt någon fondvägg där ännu utan vi väntar och ser hur det blir när dem andra tapeterna kommer upp.
 
När vi kom hem åkte Timmy, Ulrik, Daniella och Vincent fram för att träna innebandy. Jag och dem fyra små satte oss för att titta på lite tv. Teddy skulle försöka laga Désirée och Jimmis externa hårddisk där det ligger fullt med fotografier. 
 
Débbie somnade i mitt knä så jag bar upp henne och Trion tittade på Farmen och sedan lade Teddy dem. Teddy gick och lade sig tidigt och jag tog det lugnt en stund framför tv:en. Sedan var det läggdags. 
 

Barnen hade det mysigt med Daniella. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0