Välkommen till min nya blogg!

hej och välkommen till min blogg där jag skriver om mitt liv som 12barnsmamma . 6 tjejer och 6 pojkar är det . Alla flickorna börjar på D och alla pojkar går i bokstavsordning från R till W. Jag bor 6 mil utanför Borås med min älskade man Teddy och 10 av mina tolv barn. Har äver 3 barnbarn :)
Hoppas ni har det bra kram




ett av våra barnbarn, Tindra 2 år



TRION ! Våra barn Disa 2 år, Wilmer 4 år och Dilba 5 år



vår dotter Daniella 13 år, som tar alla våra fina bilder !



Vår son, Ulrik 15 år


Diana 19 år


Barnbarnen Saga 3 månader och Ebba 2 månader


Desiree 23 år och Robin 22 år


Dénise 18 år


Disa igen ;)
Nya BonJovi :D


Vincent 12 år


Älskade Teddy !
" Vad gör man inte för barnbarnen " ?


Simon 20 år


Timmy 17 år



Och jag då . 43 år gammal :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0