Skolstart för barnen😊

Idag vaknade jag klockan 05:00 för att göra frukost och vĂ€cka barnen. Till frukost blev det varmchoklade och mackor och Ă€ven smoothie. NĂ€r barnen hade kommit ivĂ€g till skolan sĂ„ tog jag en kopp kaffe och började stĂ€da. 

Klockan tolv gick jag fram till förskolan och började arbeta och sen kom Debbie hemma och var sjĂ€lv en stund tills klockan blev halv tre för dĂ„ kom Dilba,Wilmer och Disa hem och Dilba gjorde middag sĂ„ att den var klar nĂ€r jag kom hem till  klockan fem.

Teddy kom hem en snabbis och sedan Äkte han till tandlÀkaren och sen vid typ 17:50 sÄ kom Hannes och hÀmtade barnen och Äkte till fridtidsgÄrden.

Nu sitter jag och pratar med Daniella och kollar pĂ„ farmen. Teddy och Hannes hĂ„ller pĂ„ att lĂ„s upp tvĂ„ stycken telefoner.  Och nu ska barnen gĂ„ och lĂ€gga sig. Hoppas att ni har en fortsatt bra kvĂ€ll sĂ„ hörs vi imorgon😊



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och Àven mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0