Ny design och nytt år

Hej!
 
Nu har vi ändrat min design på min blogg och jag ser väldigt mycket fram emot att bli mer aktiv på bloggen. Det var länge sedan jag skrev här men nu ska jag försöka mig på det igen.
 
Sedan 2016 är jag anställd på vår förskola här i byn och jobbar 50%. Att jag klarar av min vardag på arbetet är mycket tack vare min ledarhund Thara och förstående arbetskamrater. Jag och min man Teddy har nu 10 barnbarn och senaste tillskottet föddes på självaste julafton. 
 
Ï och med min synskada och att vi har 13 barn så har jag medverkat i några tidningar och radioprogram. Jag kan länka till dem längst ner på inlägget om ni är intresserade av att läsa. 
 
Julen firades hemma hos oss med många av barnen och deras familjer. Det harmycket skratt. Vi bestämde oss för att äta i församlingshemmet och åkte sedan hemåt för att titta på Kalle Anka, fika och öppna julklappar. Det kom en tomte med en tomtenisse och barnen sjöng för tomten som tack för julklapparna. 
 
Nu är det ett nytt år och på nyårsafton fick vi besök av Vincent, Daniella med sambo och Ulrik med sambo. Det var ett roligt firande med god och mycket mat, olika spel, fyrverkerier och hockeymatch. 
 
Hoppas att ni vill följa mig här på bloggen när jag skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma. 
 
Borås Tidning: http://www.bt.se/kind/mamma-till-13-barn-nu-hor-man-ju-ofta-om-stora-familjer/
 
Göteborgs Tidning: https://www.expressen.se/gt/13-barnsmamman-ulrika-vi-blir-bara-fler-och-fler/
 
Sveriges Radio: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=95&artikel=6151667 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0