Gymnastik start🤸🏼‍♀️👍🏼😊


Imorse ringde min klocka redan vid fem tiden. Steg upp och satte på kaffe och medans jag väntade på kaffe skulle blir klar så gjorde jag mig i ordning. Efter en stud var det även Teddys tur att gå upp och åka till jobbet. Klockan 06:30 selade jag Thara och gick för att arbeta.


Barnen var hemma och plockade i ordning på sina rum och började förbereda sig inför imorgon. När jag kom hem så åt jag lite lunch och drag kaffe och bara tog det lugnt. 

Efter en stund kom Timmy och Emmie med sin son William. Debbie har nu byt om till tränings kläder och gör sig redo för att åka till Tranemo för att träna gymnastik. Så länge har jag gjort middag som idag blev potatisgratäng och fläskfilé.

Efter Debbie har tränat så åker vi hem och då tar Teddy med sig Dilba och Wilmer tillbaka till Tranemo för då är det deras tur att träna gymnastik mellan 19:00-21:00.
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0