FotbollscupđŸ…âšœïž

(null)

Efter frukost kom Ulrik och Lisen för att hjĂ€lpa till att lasta ur slĂ€pen. Lite senare kom Daniella och Hannes för att hjĂ€lpa till. NĂ€r vi lastat ur slĂ€pen sĂ„ Ă„kte jag Ulrik,Lisen och Debbie till Svenljunga dĂ€r Debbie skulle spela fotbollscup. Debbie och jag var i Svenljunga medans Ulrik,Lisen och Teddy lĂ€mnade tillbaka slĂ€pen i BorĂ„s. 


Debbie spelade cup idag och laget hade fyra matcher tjejerna var super duktiga och det var roligt att se. HĂ€r hem sĂ„ stĂ€dade Dilba och Disa. Wilmer satt vid datorn och var ute med Thara nĂ„gra gĂ„nger. 

NĂ€r vi kom hem sĂ„ hade Daniella och Hannes kommit tillbaka och gjort korv med bröd till oss.  Nu ska barnen lĂ€gga sig och Teddy har Ă„kt till jobbet och förbereder sig inför imorgon. Imorgon börjar jag jobba igen och baren börjar skolan pĂ„ tisdag igen. 

TĂ€nker nu sĂ€tta mig vid soffan och ta det lugnt innan Teddy kommer hem dĂ„ vi ska planera inför veckan som kommer.đŸ‘đŸŒđŸ˜Š








Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och Àven mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0