Söndag

Vaknade av att det regnade. Jag och Dilba, Disa gick ner för att fixa frukosten. Simon kom för att lämna sina möbler efter som han har städat ur lägenheten i Lidköping. Teddy hade lite sovmorgon i dag gick och väckte honom vid tio. Efter han hade ätit och alla dom små var klara åkte vi för att hämta hem Ulrik som har varit hos några kompisar i några dagar. Sen åkte vi till ett stort blomsterland där jag köpte lite blommor. Sen åkte vi till Borås där jag köpte mig ett par nya leggins och en ny tunika . Vi köpte med oss lite fika och åkte hem till Robin och tjejerna Emmy jobbade så vi var där en stund så barnen kunde leka lite. Sen åkte vi hem för att laga lite mat det blev lax och potatis grönsaker och en god kall sås som Teddy gjorde. Till efterätt blev det rabarber paj med vaniljsås. Sen var det dags för barnen att duscha och gå och lägga sig. Här har det varit lite kompisar till Daniella eftersom hon åker till Holland i natt. Sebbe kör henne till Landvetter . Hon ska åka och hälsa på Denise och Jelle. Som ni kanske vet har vi fått ett sjunde barnbarn som vart en flicka som ska heta Jaley Teddy och jag kollar nu på fotbollen och efter den är det dags att gå och krama kudden. Hoppas alla har haft en bra helg .



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0