Hosta hosta.

I dag ringde klockan fem. Kändes som jag inte hade sovit något eftersom alla hostar till både höger och vänster. Gick ner för att göra frukost till alla. Såg till att Vincent kom upp först eftersom hans buss gick klockan sex. Teddy åkte strax efter honom han skulle jobba i Svenljunga i dag. Jag och dom små kom i väg i bra tid. Eftersom jag skulle till syncentralen i dag med så fick jag skynda mig tillbaka hem. Hann hem och drack lite mer kaffe innan taxin kom. I dag skulle jag träffa Henrik och Eva. Kom lagom hem så jag hann ta en smörgås sedan var dags att hämta barnen. Vi gick för att hälsa på Diana och Lily en liten stund, Teddy skulle köpa med sig pizza till middag i dag. Efter middagen var det dags att åka till Frölunda för att i dag titta på Dilba som hade cirkus uppvisning . Desiree, Tindra och Saga var där med. När vi kom hem var det dags att gå och lägga sig. Jag är ganska så slut efter två tuffa dagar. I morgon är det en ny tur till syncentralen .



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0