Cirkusuppvisning

I dag var det uppstigning som vanligt klockan fem . Jag började fixa med frukosten som i dag var yoghurt med smörgås. Det var en mörk och regnig morgon Det var jag som fick gå med barnen till bussen. Det var ingen match att gå dit för då var ju barnen med, men det var svårare att ta sig hem när det är så mörkt ute och det var tre lampor som var trasiga. Fick skynda mig hen för att jag skulle vara hemma innan taxi kom för att hämta mig. Idag var det en tur till syncentralen igen för att käppträna i den stora staden Borås . När jag kom hem tog jag det lugnt och lyssnade på min bok. Gick för att hämta barnen och medan jag gjorde det lagade Daniella middag som var köttfärsås med pasta. Sen var det dags att göra sig klara för cirkusföreställnigen som Disa och Wilmer hade på skolan. Dilba ville åka och träna i idrottshalen . Det var en rolig föreställning barnen hade med mycket roliga konster. Disa ramlade på stylterna och vart ledsen. När vi kom hem var det dags att vänta på Dilba. Sen var det läggdags och jag kollade på tven en stund. Och nu ska jag gå och lyssna på nin bok.Sovgott



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0