Onsdag

3  Juli
 
Idag  var det en tidig morgon. Teddy och Timmy skulle sina arbeten. Jag vart hämtad klockan halv åtta  när min taxi kom för att hämta mig till syncentralen. Jag skulle till Henrik för att lära mig mer med datorn. När jag kom hem hade Daniella gjort lunch, kycklingfile  och ris med broccoli . Diana var redan vid lägenheten för att måla lite. Det har varit tråkigt väder här i dag. Dilba har sminkat alla som har kommit i hennes väg.  Till middag blev det fisk med potatis och broccoli. Sen vart det en fritidsgård här efter ett tag åkte alla fram till idrottshalen för att spela innebandy men Timmy åkte för att spela fotboll. Jag städade och plockade i ordning och körde en vända med snabeldraken Lily la vi ganska tidigt för hon var trött. Teddy kom hem när klockan var sju ungefär. Dilba och Disa har letat efter en kanin som dom vill köpa dom ringde till några men inget napp ännu. Nu sover dom och Teddy somnade i deras soffa där uppe. Diana, Sebbe och Ulrik är och målar. När Teddy vaknar ska vi kolla om vi kan hitta några klänningar till tjejerna. Nu är det bara tiodagar kvar till att Denise kommer hem.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0