Fullt upp.

Har varit några veckor med roliga saker och mindre roliga. Dilba har varit och tävlat i Varberg där dom tog ett silver i trampett. Hon har också haft jul uppvisning. Teddy jobbar mycket har jobbat extra några Söndagar . Daniella har klarat halkan och har nu fått tid för uppskrivning och uppkörning.. Jag har varit på syncentralen varje vecka som vanligt. Förra Måndagen var jag och träffade några från arbetsförmedlingen i Göterborg för synskadade. Har inte hört något från kommunen om ledsagning som jag ansökte om. Nu har vi julpyntat . Måste snart börja göra julgodis och baka och fixa med maten. Ska försöka hålla humöret på topp fast jag vet att det är svårt att få allt så som jag vill att det ska vara. Ska hålla mig ifrån dom som tar mycket energi . Debbie har haft hög feber i några dagar men är på bättrings vägen. Simon har börjat att flytta in i sin lägenhet inne i byn . Det tycker vi är jätte roligt. Hoppas på att det snart kommer snö. Idag vart det fisk i ugnen , stekt potatis, potatismos, broccoli och kall sås. Daniella och jag har varit på syncentralen hos Henrik och haft data tid. Ska nu hänga lite tvätt och sedan lägga dom fyra små, och sedan se på tv eller lyssna på den för det är jul med Ernst i kväll.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0