MÅNDAG MED MÅNGA JÄRN I ELDEN

Igår 1 juli(!) var det uppstigning tidigt eftersom Teddy, Timmy och Ulrik fortfarande jobbar. Tvättade, städade och busade. Daniella jobbade hos Kicki. Sedan tog jag med mig dem fyra små för att gå till Kicki och fika och titta på dammen som Daniella och Kicki gjort.

När vi kom hem gjorde vi middag. Posten hade kommit och Vincent fick brev. Han kom in på sitt första val El och energiprogrammet på Viskastrandsgymnasiet i Borås. Stort grattis till honom - så stolt mamma!

Daniella städade i ordning garaget och sedan började hon, med hjälp av 4 små snälla syskon, gräva på min efterlängtade damm.

Jag städade efter middagen. Dilba och Disa bakade scones till kvällsmat. Trion och Daniella gick ner och fiskade. Timmy var och spelade fotboll.

Skypade med Dénise en stund och Teddy kom hem sent eftersom han var och jobbade på Orust. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0