Några hektiska dagar! 22-28.

Torsdag grejade vi och packade. Åkte sedan och handlade lite..
 
Helgen har jag, Teddy, Dilba, Wilmer, Disa och Débbie varit i Stockholm hos min kusin Annika med 7 barn. Skulle även ha besökt familjen Norrström men dem blev sjuka, riktigt synd.. Vi får träffas vid något annat tillfälle istället inom kort! Johanna, Ulrik, Daniella och Vincent var hemma och städade och julpyntade. Diana och Gabriel sov även över på fredag-lördag, det tyckte alla var mysigt!
 
På söndagen när vi skulle åka hem så åkte vi en sväng till Ekerö där jag är uppväxt. Vi hälsade även på min barndomsvän Louisa, hennes man och deras barn. Vi var även hos Ulla och Berra, Berra fyllde 77 år. Grattis! På vägen hem efter Gränna var det snöstorm så det tog längre tid än väntat. När vi kom hem packade vi ur bilen och sedan var det direkt i säng.
 
I måndags var det en vanlig dag igen. Trion var på skolresa i Borås. Dem var på Leo's lekland, åt pizza och badade i Borås Stadsbad. En helt underbar dag enligt barnen! Det var bara jag och Débbie hemma under hela dagen tills alla kom hem från skola/jobb.Timmy, Ulrik, Daniella och Vincent var och spelade innebandy och volleyboll på kvällen i idrottshallen.
 
Igår, tisdag, kom Sessorna. Vi städade och plockade och pyntade lite. Timmy, Vincent, Dilba och Wilmer spelade pingis i idrottshallen och sedan åkte Timmy med Daniella och tränade i idrottshallen. Timmy, Vincent och Teddy åkte till Borås och köpte en bil till Timmy.
 
 
Bilder från lördag 24/11-2012.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0