Gårdagen!

Godmorgon! Igår kom Désirée med Sessorna och körde Trion till skolan. Vi var hemma och städade och röjde för det var saker överallt.. Tindra undrade vart jag hade lärt mig att trolla för plötsligt stod det en pizza på bordet som vi skulle äta till lunch. Jag hade gjort den av hönökaka ;)
 
Vi gick sedan och hämtade barnen från skolan och gick hem och åt glasstårta, det var mumsigt. Gjorde middag som bestod av pyttipanna. Désirée gav barnen mackor som hon tryckte ut i olika former av pepparkaksformar. Det tyckte barnen var jätte kul. 
 
Timmy, Ulrik, Daniella och Vincent gick till idrottshallen och spelade innebandy. Jag och Teddy lade de fyra små och när dem äldre kom hem så åkte vi och handlade lite. Vi åt kvällsmat och sedan var det dags för sängen efter en lugn och mysig dag.
 
 
 
 
jessica
2012-11-29 @ 19:16:19
URL: http://jwaallin.blogg.se

Det brukar jag göra till willhelm med, de med peppakaks formar på bröd. Och de uppskattas ofta. Jätte roligt, ni verkar ha de så mysigt jämt! :) Älskar din blogg. Kram <3

Svar: Tack så väldigt mycket det var snällt!
Ulrika Zeybrandt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0