Till Dénise!


Idag har Trion lekt skola med Daniella och de ville skriva varsitt brev. Så de valde att skriva varsitt brev till våran syster Dénise som är bosatt i Holland.

 

Dilbas brev till syster blev så här!

 

Hej Dénise jag saknar dig, saknar du mig ? när kommer ni hem ? ska vi åka till skäremosjön då ?

 

Wilmers brev till syrran!

Jag saknar dig och du och Jelle ska komma hit. Då ska vi spela brännboll, leka och bada. Älskar dig och kom hem nu idag !

Lilla Disas brev till syster Dénise !

Kom hem nu , vi måste leka mörkkurragömma. Jag saknar Zimba och Nala. vi ska åka till leos lekland på sommaren och på sommarlovet kan vi leka och ha roligt och hoppa studsmatta. Saknar Tisen också. Dénise och Jelle ska komma hem för vi saknar dem ! Vi ska bada i skäremo också !! Älskar dig !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0