gårdagen (onsdag)

hejhej! igår var det onsdag. väckte barnen och timmy och gjorde frukost. ulrik tog bussen till skolan och timmy och vincent åkte bil till jobbet. desse kom och lämnade sessorna för hon skulle jobba. teddy körde disa till dagis och wilmer och dilba till skolan. sedan kom han hem och vi drack té och åt frukost innan han åkte till tranemo för att lämna daniella på skolan eftersom hon hade sovmorgon.

jag débbie och sessorna busade och lekte på förmiddagen. vi åt köttbullar och makaroner till lunch. saga var så söt! hon satte ihop två stolar, la sig på dem med sin snutte och napp och helt plötsligt hörde jag henne snarka.. hon sov på stolen i 1 timma!! hon tyr sig till sin morfar, helt klart :)

igår var det inte lika fint väder som det har varit de andra dagarna.. dilba, wilmer och disa hade kyrkis på eftermiddagen. då kom ellinor hit med ronja. vi drack té och hade mysigt.

sedan hämtade ellinor dilba, wilmer, disa, engla och lycka från kyrkis. vi gjorde våfflor till middag och det var lite smått kaos med 9 små barn och 2 vuxna som alla ville ha mat. hehe

ellinor och tjejerna åkte hem och desse och sessorna också. barnen kollade bolibompa och sedan lade jag dem. timmy, daniella, vincent, isabella och karl var på gekås hela dagen. de hade roligt och hittade mycket fint! de handlade lite åt mig också, ni får se det imorgon.

kollade på tv och sedan blev det kvällsmat. vi sov gott! kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0