gårdagen ( tisdag )

hejhej! igår var det tisdag. väckte barnen och gjorde frukost. skickade iväg barnen till skolan och timmy till jobbet. disa var ledig från dagis. jag, débbie och disa busade och tvättade och städade. efter elva gick vi till skolan för att hämta wilmer som slutade 11.40.

vi gick hem och åt lunch. potatis och fiskpinnar. sedan klädde vi på oss igen och hämtade dilba på skolan. när vi kom hem var vi ute hela dagen och grejjade i trädgården. sedan åt vi middag, potatismos och ugnsfalukorv. mumsigt! vi var ute resten av kvällen sedan lade jag barnen och satte mig vid tv:en för att ta det lugnt. daniella var på gympa och timmy på fotbollsträning. teddy kom hem och hade handlat så jag och han tog det lugnt framför tv:en.

vi hörs sen! kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0