gårdagen (måndag)..

hejhej! vaknade klockan halv sex och gjorde i ordning frukost. väckte barnen och teddy. skickade iväg timmy till jobbet och vincent hängde med för han har prao på timmys jobb denna veckan. teddy körde dilba, wilmer och ulrik till skolan. daniella och disa var hemma och sjuka.

jag duschade och sedan gick jag tillsammans med débbie, sofia och flizan till kyrkis. där fick vi frukost och pratade och sjöng och lekte. daniella var hemma med disa och spelade spel. dem gjorde pannkakor som disa, débbie och daniella åt medan jag hämtade wilmer och dilba på skolan.

när vi kom hem gick daniella och débbie ut och gick runt moga. barnen lekte ute och jag skalade potatis, hängde tvätt och plockade. sedan var vi ute och röjjde i trädgården. till middag åt vi potatis, fiskpinnar och stuvad spenat. fixade till småbarnen och nattade dem.

sen så tittade vi på familjen annorlunda. spännande! åt kvällsmat och gick och lade oss. kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0