REGN,REGN,REGN..

söndag. Jag, Teddy, Disa och Débbie drog iväg till Alingsås på morgonen där min älskade man skulle titta på en bil. På vägen hem stannade vi på Ica Maxi i Borås och handlade mat. När vi kom hem hade Daniella ordnat med mat. Diana ringde och frågade om vi ville komma och titta på stugan som vi ska få låna av Gabriels föräldrar hela vecka 28. Så när Teddy hade vilat en stund så stack jag, Teddy, Simon och Timmy iväg. Enveten som Teddy åkte vi runt i en timmas tid innan vi kom dit vi skulle. När vi kom fram var även Gabriels pappa i stugan. Jätte mysig liten stuga med stor trädgård. Med sig hade dem kaffe och bullar. Hade en väldigt mysig pratstund med trevligt sällskap. När vi kom hem lade jag Débbie och Teddy och de stora barnen fixade pommes och kycklingsspett till England-Italien matchen. Det var en mycket bra match och Italien vann! Efter matchen gick vi och la oss för det var uppstigning tidigt dagen efter.


Barnen badade!

måndag. Simon körde sin pappa till jobbet imorse eftersom det regnade så, så cyklen fick stå kvar hemma. När Simon hade kört Timmy till jobbet så åkte han för att köpa reservdelar till sin bil. När Daniella vaknade tog hon på sig springskorna och gick ut och sprang. Jag och de små åt frukost. När Danni kom tillbaka gick jag upp och lade mig för att vila en stund. Sedan kom StressSimon hem och Daniella, jag, Débbie och Simon åkte till Gekås. Det var ingen kul tur dit. Mycket folk och jobbigt att ta sig fram.. Simon handlade lite kläder och andra saker de ska ha med sig till Holland. Tog en fika med Désirée som också var på Gekås innan vi åkte hemåt. Åkte till Svenljunga för att hämta Simons GPS på Posten. Åkte hem och lagade middag, har tvättat och varit allmänt irriterad på knott och regn! Imorgon ska Daniella åka och jobba en stund och hjälpa ett par goa grannar att måla sitt hus. Imorgon tidigt kommer Sessorna. Nu väntar jag på att klockan ska bli åtta så jag kan lägga Trion. Teddy har inte kommit hem ännu, saknar min man <3


Barnen spelade kubb i regnet idag!


fin Débbie!


mysigt!


:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0