Tisdag, gårdagen!

hejhej! fullt upp hela dagarna så hinner knappt med att blogga!
igår, tisdag: väckte barnen och skickade iväg dom till skola och jobb. disa var ledig från dagis så jag, débbie, teddy och disa var hemma. vi plockade, myste framför tv:en och lekte. teddy och disa höll på uppe på barnens rum.

wilmer kom hem och sedan kom dilba hem med vincent eftersom hon hade haft bad. vi började med maten. fiskpinnar, potatis, morötter och äggsås. timmy, ulrik och daniella kom hem. vi åt och barnen gick ut och lekte, timmy och ulrik åkte till robin och sedan till desse eftersom ulrik bor där de dagar han praktiserar. teddy och vincent åkte till gekås.

jag och daniella lade barnen och sedan kom teddy och vincent hem och vi åt kvällsmat. sedan blev det soffläge! vi hörs senare då jag ska skriva om idag. kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0